2011. november 3., csütörtök

Titkok és szerelmek

Ha még emlékeztek rá, volt egy ilyen mexikói szappanopera, és most rátaláltam az ismétlésére. Annak ellenére, hogy tudom miről szól, meglehetősen sikeresen rabjává tett újra.


Idegesít, hogy soha senki nem hallgatja meg a másikat, amiből félreértések hada keletkezik, amire csak később, néha jóval később derül fény, és oldódik meg a félreértés.


A sztori röviden: egy paptanonc még a felszentelése előtt összejön az egyik cseléddel, mely együttlét gyümölcse főhősnőnk, aki árvaházban nőtt fel, és egy darabig senki sem tudja, hogy kik a szülei, pedig a szülők már gyerekkora óta keresik őt egymástól függetlenül. A véletlen úgy hozza, hogy ismerik is egymást, csak nem tudnak a titkaikról, amelyek sokkal hamarabb is kiderülhetnének, ha képesek lennének hallgatni és odafigyelni.


A sorozat legérdekesebb karaktere, és legjobb színészi alakítása Tamara, aki szépen csendesen, habár nem is annyira csendesen, megőrül. Szerintem igazán jó színésznek kell lenni ahhoz, hogy egy ilyen alakítást meggyőzően végigcsináljon valaki.

9 megjegyzés:

  1. 2011. 11. 03. 15:44

    :-D Nézd inkább a Dzsungel dokikat.

    VálaszTörlés
  2. 2011. 11. 03. 21:08

    @IO: Szeretem, azért.

    VálaszTörlés
  3. 2011. 11. 03. 19:08

    @Peti: miért pont azt?:)

    VálaszTörlés
  4. 2011. 11. 03. 22:37

    @Peti: aha, a hatásmechanizmus nem teljesen egyértelmű számomra, de jó étvágyat:)Vagy igazából azt akarod látni, hogy ki hozza ki a pizzát?

    VálaszTörlés
  5. 2011. 11. 03. 22:17

    @IO: Aha. :-D Most dobta fel a pacskert egy kibaszottul antiszoc pizzás a 9. részben. Ettől mindig életvidám leszek, pozitív és nagyon emberbarát. Rendeltem is egy pizzát.

    VálaszTörlés
  6. 2011. 11. 03. 21:57

    @Peti: ja, hogy erre nem gondoltam:) Ez az amit most nézel? Én már besokaltam a kórházsorozatoktól.

    VálaszTörlés
  7. 2011. 11. 04. 6:30

    @IO: Emberbarát vagyok.

    VálaszTörlés
  8. 2011. 11. 03. 23:15

    @Peti: milyen kedves tőled, hogy meghívtad őket:)Te éjszakás vagy? Amúgy arra gondoltam, hogy azt nézed, hogy mennyire antiszoc a futár, aki kihozza.

    VálaszTörlés
  9. 2011. 11. 03. 23:08

    @IO: Nem jönnek be a pizzafutárok, ahogy az építőipari melósok vagy a vízszerelők sem. A szimpátia nem foglalkozástól függ. Amúgy pizza sem jött be. A lányok ették meg. :-D

    VálaszTörlés