2015. április 21., kedd

Idei első

Bringatúrám tartottam meg a hétvégén, no ne gondoljatok nagy távolságra, összesen két órát tekertem, hát kicsit lassabban, mint tettem azt tavaly, no de nem is ez volt a legdurvább élményem, hanem az, hogy egyik másik emelkedő teteje felé már ott tartottam, hogy na akkor most adjon valaki nekem egy póttüdőt, mert a sajátom már nem elég, és az, hogy egyszerre vegyek levegőt és tekerjek is már sci-finek hatott számomra, ennek ellenére fel tudtam tekerni mindenhová, csak szenvedtem kicsit, meg mire hazaértem úgy éreztem, hogy másnap annak is örülhetek, ha meg tudok mozdulni, de nem lett izomlázam végülis. A párom szerint a szerkóm tiszta sportos volt, mire én megjegyeztem, hogy már csak nekem is azzá kéne válni :D

2 megjegyzés:

  1. Szentendrén tekertél? A párod beszólását pedig díjazom, még akkor is, ha tuti nem úgy értette. :-)

    VálaszTörlés