2015. augusztus 25., kedd

De fura itthon

Amikor múlthéten hazaértünk, megállapítottam, hogy nem szeretnénk újra itt lakni, olyan más mint én. Olyan furán öltöznek az emberek, és olyan furák is. Aztán ma már láttam, hogy azért vannak olyanok is, akin megakad az ember szeme. Persze kin miért akad meg, az utcán menő vadidegenen azért, mert valahogy jobban nézett ki, mint azt itt vártam, míg a szembe szomszéd srácon azért, mert magasabb mint én és meg is emberesedett, és én még emlékszem arra, amikor első osztályba járt, hogy milyen kicsi vékony srác volt, most meg egy helyes felnőtt fiatal pasi lett már, és le se tagadhatná az anyját :)
Aztán az is meglepő, hogy én nagy naivan így a dinnye szezonban elmegyek a zöldségeshez dinnyéért, és nézek körbe bambán, hogy hol a dinnye, majd amikor megkérdezem, hogy nincs dinnye? akkor közli, hogy nincs, és talán, mondom talán holnap délelőtt lesz, hát ezen így azért ledöbbentem, és csak akkor ocsúdtam fel, mikor már hazaértem. Aztán elmentem a másik zöldségeshez, ott kaptam is, de a megszokott arcok (persze akiket vagy 2-3 éve nem láttam) helyett egy fiatal srác szolgál ki, akkor kezdtem elgondolkodni, hogy ez a srác tuti alig múlt 18 és amikor még tényleg itthon laktam akkor kisgyerek volt. Lehet, hogy öregszem? :)
De persze azért vannak olyan boltok, pl ahol a gépem most épp szerelik, ahol az ott dolgozók már tizenéves korom óta ismernek, és még mindig nem látom őket öregnek:) Szóval azért vannak ismeret arcok is, de nem érzem azt, hogy ide tartoznék, talán azért sem, mert olyan embert nem ismerek, akivel össze lehetne járni. Majdnem azt írtam, hogy elmenni valahova, de hát itt így hirtelen nem is tudnám hová lehetne.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése