2016. február 22., hétfő

Mennyi birka ember

Ma megint azt vettem észre a vonaton, hogy az emberek csak néznek, de egyáltalán nem figyelnek, nem tűnik fel nekik, hogy a vonat vágányt vált, és nem tűnik fel nekik, hogy az ajtóba ahol állnak és bámulnak ki az ablakon nem azt látják, amit szoktak, nincs peron, nincs mellette sín, és simán állnak a rossz oldalon és várják a csodát, hogy majd gyorsan épít valaki oda egy peront és kinyílik az ajtó, és mindig meglepődnek, hogy a másik oldalt kell leszállni. Olyan gondolkodást nem igénylő reflex ez már nekik, és még engem néznek furán, hogy én arra az oldalra állok, ahol le is lehet szállni...

4 megjegyzés:

  1. Szerintem nem birkák - magam is friss vagyok, mint egy zsák agyag... Fáradtak. Ilyen megfigyeléseket én is tettem, cca. 30 éve (tudom, a kor nem érdem, csak állapot), mikor még sűrűbben vonatoztam.
    Ilyesmit bárhol megfigyelhetsz, ez országhatárokon/világrészeken átnyúló viselkedés.
    Szvsz ilyen egyszerű.
    beeee... (=bégetés) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet az idősebbek fáradtak, de azért egy 20 éves nem szabadna még az legyen :)

      Törlés
  2. IO, az irányt mutató ember :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan, nélkülem az is lehet továbbutaznának :D

      Törlés