2016. november 3., csütörtök

amikor a tudatalatti beszél

Ma munkából hazafelé jövet, ahogy sétáltunk a barátommal, utolértük az egyik volt kolléganőm, aki szintén erre lakik, s ráköszöntem. Ahogy az ilyenkor lenni szokott az egyik első kérdés az az, hogy hogy vagy, ez most sem volt másként. Amikor megkaptam a kérdést, akkor rávágtam, hogy köszönöm jól vagyunk, mint a világ legtermészetesebb dolga, aztán kapcsoltam, hogy dehisz ő nem is tudhatja, hogy mire fel a többesszám, úgyhogy gyorsan hozzátettem, jól vagyok. 
Ti jártatok már így?

2 megjegyzés:

  1. Nem volt reagálás vagy viszont kérdés a részéről?
    Mert akkor lehet fel se tűnt neki. Vagy azóta is azon görcsöl a hütő előtt állva a sötét konyhában :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Visszakérdezés nem, de egy fél kuncogásszerűség igen :)

      Törlés