2022. október 11., kedd

Autóval az utakon

 Az egyik témakör, ami már nagyon régóta érlelődik bennem az a közlekedési morál. Nem tudom ki hogy van vele, de én úgy érzem, hogy leginkább talán úgy lehetne jellemezni napjainkban a közlekedést, hogy kedvenc dühöngőnk.

Néhány gondolat, ami útközben eszembe szokott jutni (némelyik magamról, mások a körülöttem autózókról jutnak eszembe):

  • KRESZ táblák csak tájékoztató jellegűek, semmire sem köteleznek
  • Ha szinte betartom a megengedett sebességet, akkor feltartom a forgalmat
  • Ha egyenletes tempóban megyek, 70-nel az 50-es és 90-es táblánál is, akkor kevesebbet fogyaszt majd a kocsim, és úgyse zavarok senkit
  • Milyen jó volna, ha az előttem haladó is ismerné a számokat, és a gázpedált
  • Csak azért, mert itt van egy 90-es tábla, miért is lassítanék 120-ról
  • Ó, hát ez a lámpa még szinte zöld, még gyorsan átmegyek rajta, végülis mit számít az a 10 mp amióta már nem is sárga. Különben is a piros az új zöld!
  • Naponta erre jár, hogy nem jött még rá, hogy azért mert tapossa a gázt és a féket, még nem fog gyorsabban előrébb jutni, csak engem tart fel, hogy minden pirosnál megáll, pedig ha a megengedett sebességgel menne, pont minden zöld lenne
  • Ha cikázok a kocsik közt akkor tulajdonképpen szinte nincs is dugó
  • Na tessék, én megmondtam, ha nyomta volna a gázt rendesen, akkor még zöld lett volna a lámpa, így bezzeg megint állunk a pirosnál!
  • Hát nem megmondtam, fölösleges itt 70-nel jönni, hiába van kiírva, hogy annyival lehet, úgy is piros lesz. Én csak 50-nel jöttem, és látod piros lett mire ideértem, nem lett volna semmi értelme nyomni a gázt
  • A gyorshajtás nálunk nemzeti sport

Ha erre jársz és neked más szokott eszedbe jutni, oszd meg gondolatod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése