2014. április 6., vasárnap

választás

Olvasgatva a híreket kezdtem aggódni, hogy vajon mennyit kell majd sorban állnom, hiszen én is átjelentkezéssel szavazó vagyok, és már lehetett olyat is olvasni, hogy reggel hétkor kilógott az utcára a sor ilyen szavazókörökben. Szóval elindultam, hogy hátha ebéd előtt már nem lesznek olyan sokan nálam, és hogy azért este 7ig csak sorra kerüljek, még akkor is, ha tudom, hogy ha sorban állok még 7kor is, akkor is leadhatom a szavazatom, ha már úgy egyébként be kellett volna zárjon a szavazókör. Odaérve láttam, hogy azért elég sokan vannak, de azt tudtam, hogy több szavazókör is van az épületben. És hát igen ahová nekem kellett menni ott voltak a legtöbben, kiért a sor a teremből. Viszont becsapós volt, mert ahogy beláttam más teremben messzebb volt az ajtótól az asztal, ahol a papírokat kapták. Az ajtóban állt az egyik bizottsági tag éppen, és kérdezgette, hogy ki az aki átjelentkezéssel jött szavazni, mert igazából éppen aktuálisan a helyiek többen voltak, nekik kellett várni, és az átjelentkezők sokkal rövidebb sorba álltak. Ugyanakkor éppen megjegyezte, a bizottsági tag, hogy már egész jól állnak. Kérdeztem is, hogy miért, mint mondta, mert nem is olyan rég az aula még tele volt a kanyargó sorral, ami ebbe a szavazókörbe várt. Kifele jövet megjegyeztem magamban, hogy úgy látszik megint nőni kezdett a sor, mert már többen voltak, mint amikor odaértem. Egyébként elég sokan jöttek, aktuálisan a népsűrűség az utcán a szavazóköröket magában foglaló iskolában és környékén volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése