2014. szeptember 6., szombat

Délután elmentem kicsit biciklizni, és eltekertem egészen a Duna csárdáig, ott megálltam kicsit nézni a Dunát, s mivel már lusta voltam tovább menni, meg elég csúnya felhők voltak, így inkább ott lementem a parton lévő egyik teraszig. A Duna viszonylag magas, a strand rész víz alatt volt, de kellemes volt kicsit ott bámulni a folyót, majd vissza indultam, félúton már éreztem a hűvös, vihar előtti szelet, mely az eső előjele, aztán dörgött is, így meg se lepődtem amikor elkezdett esni. Mire hazaértem már itt el is állt, de esett annyit, hogy elázzak. Jó volt kicsit bambulni ott a vizet, a szigetet és a hegyeket, ott talán még nyugodtabb, mint itt, legalábbis a sziget, habár itt nincs szembe település, ott meg elvileg van, csak itt a rév viszonylag forgalmas, habár most úgy tűnt, mintha nem járna a komp, vagyis én egyik oldalt se láttam, pedig annyira nem nagy a víz.
Amúgy egész este esik. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése