2014. szeptember 28., vasárnap

hétvégi gondolatok

Mindig is szerettem, és ez a jövőben sem lesz másképp a nagy családi banzájokat. Most úgy alakult, hogy úgy voltunk almafesztiválon, és szülinapoztunk a hétvégén, hogy 3 unokatesómmal is találkoztam, így volt olyan, amikor 8-an üldögéltünk és beszélgettünk, és az már tud olyan lenni, legalábbis a mi családunkban, mintha olaszok lennénk, legalábbis ami a hangzavart illeti, de nekem ez, mint mondtam bejön. Ami kevésbé jött be az a Depresszió zenekar koncertje volt, aminek én alig vártam a végét, előtte a bohóc, és Bye Alex, Péter Szabó Szilvi, meg Palcsó Tamás sokkal jobb volt, bármelyik lehetett volna főműsor ahelyett, ami volt. 
Amúgy láttunk olyan tánc produkciót, és táncost is, ami kifejezetten jó volt, és aki a színpad mellett öltözött át x-szer, szóval még azt is láttam milyen boxert hord:D, na de volt olyan is, hogy a főpompomnak köze nem volt a zenéhez, és olyan táncos srácot, akinél amellett hogy el voltam képedve milyen ügyes, azon gondolkodtam, hogy meleg-e vagy csak nagyon koncentrál:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése