2015. március 28., szombat

IT helps you

Hetek, vagy talán már hónapok óta valami hiba volt a blogger fiókom üzenetküldésében. Eleinte csak a saját üzeneteimről nem e-mail, hanem hibajelentést kaptam, majd egy idő után már ha másokhoz kommenteltem, akkor is a hibaüzenet jött, és a blog tulaja nem is kapott értesítést arról, hogy hozzászóltam. Mivel ez már több volt kettőnél, elkezdtem keresgélni, hogy hol lehetne bejelenteni ezt a hibát, hát nem egyszerű a googlehöz kontaktot találni, nem is sikerült igazából, míg nem megtaláltam valami segítség fórumot, ahol aztán sikerült bejelenteni, amire meg is jött a válasz, hogy a hiba a yahoo-nál van, amit én nem értettem, hogy lehetne a yahoo-nál a hiba, amikor a blogger küldi az értesítést és gmailes címre nem kerül kézbesítésre. Megcsináltam már minden tanácsot ami a hibaüzenetben volt, és mivel erősködtek, hogy de a hiba a yahoo-n van, így oda is bejelentettem, na mondjuk ott se kaptam választ, vagy csak értesítést nem arról, hogy valaki válaszolt. A lényeg az, hogy semmi nem változott. Közben én felfedeztem valamit, hogy miért csinál úgy a rendszer, mintha a yahoo-ról küldene értesítést a google, így a blogger profilban kiszedtem a yahoo-s címet, mert úgyis ott van a rendszer által létrehozott gmailes, és láss csodát a probléma eltűnt. Megoldottam egyedül azt amit két mogul cég IT supportjának nem sikerült. 


3 megjegyzés:

  1. Nem mondanék valóságos dolgot, ha azt mondanám: értem miről írsz :)

    VálaszTörlés
  2. Nem mondanék valóságos dolgot, ha azt mondanám: értem miről írsz :)

    VálaszTörlés