2016. január 16., szombat

vásárlási élmény

Ma a boltban tanúja voltam milyen nehezen bírja elviselni és milyen bunkón viselkedik a boltvezető vagy műszakvezető, amikor a vevőnek tényleg igaza van. 

A pénztárnál derült ki, hogy a gép nem a kiírt áron viszi a terméket, megnézték, és tényleg más volt kiírva, majd utánakérdeztek, hogy mennyi az annyi, és puffogva kicserélték a jó árra, mondván, közben megjegyezte, hogy ő nem figyelhet mindenre, a vevő meg közben kérdezgette, hogy akkor most mennyibe kerül, és ugye neki odaadják azért ami ki volt írva, és mivel a nő nem igazán válaszolt, így megjegyezte, hogy mert le van fényképezve, hogy mennyi az ára. Egyébként végül foghegyről odamondta neki, hogy igen, a pénztáros visszaadja a különbözetet majd, és elment. Nem hiszem, hogy ezt így kellett volna kezelnie, az persze természetes, hogy odaadják annyiért, de mindezt elnézést kérve a kellemetlenségért mosolyogva kellett volna megtegyék, nem ilyen tapló módon. Ez még mindig vadkelet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése