2016. július 15., péntek

olyat láttam ma, amit még soha

Megyek ma a postára, ugyanis vicces, de a legrugalmasabb csomagküldő szolgálata ma a magyar postának van, gyorsak, nagyon, ráadásul kártyával is lehet fizetni, szóval egyre több csomagküldő tér át erre. A csomagokat mindenesetre sokkal gyorsabban hozzák, mint a levelet, a kért időpontnál majd 3 héttel hamarabb ideért amit rendeltem... egy nap alatt hozzák a dolgokat. Na de nem ez az amit én nem láttam még, hanem ahogy mentem arra láttam, hogy mossák a kukákat a lakótelep egyik lépcsőháza mellett, de nem akárhogy, a kukások, egy kukamosó autóval, ami hasonlít a kukáskocsihoz, beleteszik a kukát, az elnyeli, és tisztán adja vissza, habár azért két ember még ott igazgatta, de én még soha nem láttam kukát mosó autót. Ti már igen? Igaz ezek nagy kukák, de akkor is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése