2011. július 26., kedd

#842

A reggeli kapkodás után úgy nézett ki nyugodtan telik majd a nap, de aztán délutánra valahogy mindenki akart még valamit tőlem, amit intézzek el még a szabi előtt, úgyhogy kb úgy ért véget, hogy egyszerre legalább két felé figyelve párhuzamosan csináltam több mindent is, hogy tudjak időben eljönni, hogy elérjem a vonatot, így csak 10 percet húztam rá bent.

A vonaton egyébként nemzetközi gyorsvonat lévén minden wc be volt zárva, és amikor megkérdeztem a kalauzt, hogy merre találom a legközelebbi működő wc-t azt mondta, hogy minden wc működik, mondom az lehet, de mindegyik be van zárva, erre kinyitotta őket. Nem értem, hogy ezt hogy nem ellenőrzik indulás előtt, mert én csak három órát utaztam vele, de aki egész éjszaka megy vele, annak azért előfordulhat, hogy szüksége volna a wcre. Egyébként láttam, hogy már a Gysev vagonokban már van wifi, kíváncsi vagyok a MÁV-nál mikor lesz.

4 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_409712011. július 27. 22:38

    A MÁV-nál szerintem nem a wifi a legéletbevágóbb probléma. :)

    Egyébként nálam is úgy szokott lenni, hogy ha valamiért időben el akarok jönni a munkahelyről, akkor tuti, hogy mindenki az utolsó percekben talál meg a hülyeségeivel. Valamiből megérzik, hogy sietnél...

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332011. augusztus 1. 23:03

    [warum](#11531034): Valóban nem:)

    És amikor szabi után visszamegyek, akkor tiszta bolondok háza vár, és nem elég egy nap, hogy képbe kerülj.

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_409712011. augusztus 2. 23:21

    [IO](#11539268): És rögtön az első nap el is múlik a szabi hatása...

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332011. augusztus 2. 23:38

    [warum](#11541501): pontosan

    VálaszTörlés