2011. július 15., péntek

Más kultúra

Figyeljetek oda a beszélgetésre, hiszen az fontosabb, mint az énekes része a videónak:









Ha valaki nem értené röviden összefoglalva: ő egy kétkezi munkás, aki 5 éves kora óta egyedül tartja el magát, iskolás először gimiben lett, előtte rágó és energiaital árusításából tartotta el magát, volt amikor lépcsőkön és nyilvános wc-kben aludt. Énekelni saját magától tanult, soha nem járt énektanárhoz, és saját bevallása szerint nem jó énekes, de ő élvezi, ha énekelhet.


Más kultúra: hiszen mikor hallottunk ilyet bárkitől is nálunk a hasonló műsorokban? Az is azt mondja magáról, hogy ő fog nyerni, és kitűnő hangja van, akinél még a repedt bádogfazék is kellemesebben szól. Ránk nem jellemző az a szerénység, ami a Távol-Kelet sajátja.

8 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1355332011. július 15. 0:40

    Hát igen, kapcsolgatom a tvt közben, és felfedeztem, hogy szépségverseny megy a tv2, és mit mond a második lány akit látok: szép vagyok és okos.

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1112262011. július 15. 9:28

    Bennem motoszkál a kisördög azért... a kivétel itt is erősíti a szabályt, csak én vagyok mostanában borúlátó?

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_1355332011. július 15. 17:59

    [defalla](#11505838): ezt egy picit magyaráznád, mert nem vagyok benne biztos, hogy ugyanarra gondolok, mint te.

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_746022011. július 15. 22:37

    A hideg kilelt ettől a hangtól ahogy énekelt. Mintha nem is egy 22 éves emberke lenne. Defalla szerintem arra gondolt, hogy a fiú valszeg képezte magát, és nem teljesen "őstehetség".

    VálaszTörlés
  5. Ismeretlen_1355332011. július 15. 22:45

    [Raven](#11507390): de azt tudjuk, hogy képezte magát, ezt saját maga is mondja, csak tanára nem volt soha.

    VálaszTörlés
  6. Ismeretlen_746022011. július 15. 23:09

    [IO](#11507406): Saját magát képezni és tanárral képezni az két külön világ. Amúgy szeretem az ilyen thailand and korea got talenteket.

    VálaszTörlés
  7. Ismeretlen_1112262011. július 15. 23:24

    [IO](#11506858): Nos, nekem sántít a történet. Csak azért, mert ha valaki öt éves kora óta tartja el magát, kétkezi munkás, akkor 22 évesen nem így néz ki. Gondolok itt elsősorban kapásból a fogaira. Kellően megilletődött, nincs ezzel semmi probléma - de szerintem ez (is) része a tervnek. Amikor megvezetik a nézőt. Ez nem a srác hibája, tévedés ne essék!
    [Raven](#11507390): Olyan nem létezik - szerintem - hogy őstehetség. Tanulás/izzadás nélkül nincs eredmény. Ez lehet tanárral, tanár nélkül, de meg kell az eredményért dolgozni. A sztárokat csinálják - s elhitetik a nézőkkel, hogy mindenki előtt ott van a lehetőség. Megfuttatják, kicsavarják, s eldobják. Ez sem a srác hibája!
    Visszatérve az elejére: ha valaki bárhol a világon öt éves kora óta az "utcán él és dolgozik", kétkezi munkás, az 22 éves korában nem 16-nak néz ki, hanem min. 35-nek...
    S nem magamból indulok ki.
    Azt is el tudom képzelni, hogy a srácnak szerencséje volt/van az élettel. Az, hogy az ötéves kora óta eltelt 17 évben nem hálózta be az alvilág, szb. Kívánok neki ismeretlenül is szerencsét!
    "Ránk nem jellemző az a szerénység, ami a Távol-Kelet sajátja."
    Az egészséges önbizalom része, hogy alázattal csinálok valamit, amiben hiszek - de nem alázkodom meg. Ami nem feltétlenül azt jelenti, hogy "okos/szép" vagyok s én nyerek :)
    Összevissza írok, remélem valamennyi azért érthető belőle.

    VálaszTörlés
  8. Ismeretlen_1355332011. július 15. 23:50

    [defalla](#11507495): hát én esetünkben úgy fogalmaznék, hogy már túl egészséges az az önbizalom:)
    Egyébként már 7 éve nem él utcán, tehát nem feltétlenül kell nagyon lepukkantnak lennie.
    [Raven](#11507390): egyébként én nem is vártam, hogy olyan hangja legyen, mint egy európainak:)

    VálaszTörlés