2012. július 12., csütörtök

minek van az embereknek mobiljuk?

Ha úgy sem veszik fel? Nekem ahhoz telefon sem kell...
Az a tapasztalatom mostanában, hogy mindenkit fel kell hívnom többször, mire végre egyszer tudok beszélni vele. Persze van olyan, hogy rosszkor hívom, de hogy vissza se hívnak rendszeresen, tisztelet a kivételnek, szóval az már idegesítő tud lenni. Lehet le kellene vonnom magamra nézve a konzekvenciát, miszerint nem jó velem telefonon beszélni, vagy egyszerűen csak beszélni.
Összességében az a zavaró az egészben, hogy simán járok úgy, hogy egymás után 3-4 embert is hiába hívok, mert senkivel nem tudok beszélni. Aztán ha visszahívnak, akkor tökéletesen időzítve egyszerre mindenki.
Csak én vagyok ilyen tehetséges?

5 megjegyzés:

  1. július 15.
    Miért hívna vissza? Mivel te akarsz beszélni velük, ezért ha neked fontos, próbálod újra. Nagyon elterjedt dolog lett ez, hogy a mobiltelefont elektromos pórázként értelemzik, és állandó készültséget várnak el. Pedig mindenkinek lehet más dolga. Már én is rég leszoktam róla, hogy visszahívjam azt, aki sikertelenül keresett. Majd hív, ha akar valamit. Kivéve persze szűkebb családom tagjait és közeli barátaimat.
    Ja, és nekem is két elérhetőségem van van...
    bluemoon

    VálaszTörlés
  2. július 12.
    @IO: Olyanoknak adom meg, akikkel esetleg lehet egy szex. :-D
    Peti

    VálaszTörlés
  3. július 12.
    @Peti: na itt viszont én vagyok kicsit szőke, de most nekem kéne elmagyarázni, hogy a végét hogy kell érteni:)
    Egyébként hozzáteszem, hogy azért bosszantó, mert ezek nem ismeretlen vagy kevéssé ismert emberek, hanem olyanok, akiket jól ismerek.
    IO

    VálaszTörlés
  4. július 12.
    Ezért van az, hogy három mobilom van. Egy céges, egy amit a család tud és plusz egy, amit ismeretlen ismerősöknek adok meg.
    Peti

    VálaszTörlés
  5. július 15.
    @bluemoon: igazából azért hívjon vissza, mert úgy illik, nem póráz, illem, mint ahogy az is, hogy ha rám köszönnek, akkor azt fogadom. Egyébként nem vad idegenekről beszélek, akik nem hívnak vissza, hanem szűkebb baráti kör, rokonok, hozzátartozók. Egyébként feltűnt, hogy nem veszik fel az emberek a telefont, és nem hívnak vissza, mert pl amikor én visszahívok valakit az nem győz elég hálásnak lenni. Tudod ez egy kis figyelem, amit bárki megérdemel, az ilyen apróságoktól lesz kellemesebb a világ. Ha valaki póráznak érzi a telefonját, akkor kapcsolja ki, ha be van kapcsolva, akkor hívható. Egyébként elvárható szerintem, hogy ha valakit felhívok 4-5ször is és nem egymás után, mert nyilván ha pont nem veszi fel, én is azt gondolom, hogy nem ér rá, majd hívom később, de ha már 4-5ször nem sikerül úgy hívnom, hogy fel is vegye, akkor már igazán visszahívhatna, mert ha nem teszi, szerintem az már bunkóság, hisz nyilván nem zaklatni akarom, és nem is csacsorászni, mert ha csak azért hívom, akkor nem hívom újra.
    IO

    VálaszTörlés