2012. július 22., vasárnap

nyári sláger: Gossip-Move in the right direction

Talán nem a klasszikus értelemben vett nyári sláger, de az biztos, hogy egyre többet hallani a rádióban, és igazán kellemes. Az énekesnő hangja olyan fülbemászó. Egyszerűen jó hallgatni.

Egyébként az, hogy az együttest ismerem és a számukat felismerem egyértelműen a blogolvasási szokásaimnak köszönhetem. Néhány éve egyik blogon népszerűsítette a blog írója az akkori slágerüket, ami akkor nekem megtetszett, és mivel az énekesnőnek elég jellegzetes hangszíne van, így most is felismertem egyből, amikor a rádióban meghallottam, kicsit meg is lepődtem, hogy ilyet játszik a rádió. Néztek is nagyokat a kollegák, hogy én ezt honnan tudom, meg kizárt, hogy ez a Gossip lenne, de az volt.
Talán az is megfogott a Gossipban, hogy énekesnőjük egyáltalán nem tűnik gátlásosnak alkata miatt.

4 megjegyzés:

  1. július 24.
    @Peti: Igen, nekem is ő ugrik be, csak ugye ő nem hiszi el, hogy olyannak szeretjük, amilyen, nem fogjuk jobban szeretni, mondjuk attól mert sovány.
    IO

    VálaszTörlés
  2. július 23.
    @IO: Szerintem azért, mert tudja, az összképen nem tud tovább rontani. A tény az, a hangja jó. A külseje pedig olyan, mint Tóth Verának. Őt sem a külseje miatt szeretem.
    Peti

    VálaszTörlés
  3. július 23.
    @Peti: Igen, nagydarab, ennek ellenére olyan ruhákat fel mer húzni, hogy csak na:)
    IO

    VálaszTörlés
  4. július 23.
    Jó ez a szám. A csaj azonban bűnronda és dagadt.
    Peti

    VálaszTörlés