2013. január 14., hétfő

kabaré

Leesett pár centi hó, közel sem annyi, hogy azt rendkívülinek lehessen nevezni, de a tömegközlekedés természetesen összeomlott. Mondjuk én nem panaszkodhatom, reggel teljesen időben jött minden, és normál menetben beértem a munkahelyre. 
Az már mondjuk a szörnyű kategória, hogy majd 11 órával később még mindig a munkahelyen vagyok, de már indulóban. Előtte azonban megnéztem, hogy mennyire késnek a vonatok, és azt láttam, hogy max 5-10 percet, az nem túl sok, egész kezelhető. Azonban amikor kiértem az állomásra a szakadó hóban, majd esőben szépen lassan az időben induló vonatról kiderült, hogy 40 percet késik, és konkrétan hamarabb elindul a következő mint az, de nem baj, azon is üldögéltem fél órácskát, mert az jó nekem.
A másik tényleg elindult pár perc késéssel, mert másik két vonat közel minden utasa az utolsó percben még átrohant erre. Haladunk, jaj de jó, de amikor egyik megállóban fennragadt egy utas mert nem nyílt ki az ajtó azon az oldalt, akkor rájöttem, hogy még egy élménydús átverekedem magam a tömegen lesz, mielőtt leszállok a vonatról.

De így is én még szinte jól jártam, mert a pestiek reggel nehezebben értek be, mint én. Mindenki kisiklott és nem közlekedő villamosokról és buszokról regélt, másfél megálló per óra sebességről. 

Miért ért már megint váratlanul minket, hogy havazik, így télen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése