2013. november 19., kedd

elégedett utas

Ma buszoztam egy sort távolsági busszal, és hát nem kifejezetten lettem az elégedett utas. Olyan nüansznyi gondok voltak csak, hogy nem a kocsiállásban vette fel az utasokat, hanem egy busznyival hátrább, ami annyit jelenet, hogy aki amúgy első volt a sorba, az utolsóként tudott felszállni a buszra, hát itt már kivívta "elégedettségem", aztán kedves megnyilvánulásai a felszálló utasokkal szemben csak fokozta az érzést. De mondjuk nem a közelébe ültem le, hanem hátra. Elindulás után az első megállónál majdnem lefejeltem az előttem lévő üveget, annyira hirtelen álltunk meg. Aztán majd minden megállóban nyitva felejtette a hátsó ajtót, amíg elől mindenki felszállt, és jegyet vett, ami folyamatosan hűtött bennünket, nem mintha igényem lett volna rá. Arról nem is beszélve, hogy valamikor elcsúszott a bemondása is a megállóknak, és ha idegen helyre mentem volna, simán akár másik településen is leszállhattam volna, ha a kiírásra, és bemondásra figyelek.
Így aztán nem annyira értékelném jól, ha kéne a buszvezetőt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése