2013. november 17., vasárnap

politikus like

Ki hinné (én nem gondoltam volna), hogy európai összehasonlításban a 4. legnépszerűbb politikus a facebookon a mi miniszterelnökünk, és csak olyan neves politikusok vannak előtte, mint a brit miniszterelnök, a francia elnök, és a német kancellár, ebben a sorrendben, és a brit miniszterelnöknek nincs is behozhatatlan előnye a magyarral szemben. A német kancellár is csak pár ezerrel előzi meg a francia elnököt.
Te lájkolnál politikust? Lájkolnál külföldit is? 

Egyébként érdekes, hogy az utóbbi években, talán abból is kifolyólag, hogy a hazai hírekben igen keveset lehet megtudni abból, hogy mi történik a világban, vagy akár csak Európában, de a fenti három, egyébként meghatározó politikai vezető közül, egyedül a német kancellár neve cseng tényleg ismerősen, a brit miniszterelnökről habár hallani hallok, valahogy mégis nem sikerül megjegyeznem a nevét, a francia elnökről, amióta nem magyar származású valahogy igen keveset hallani.

1 megjegyzés:

  1. Nem tudom, lájkolnék-e, de múlt héten olvastam a mostanság leköszönő/leköszönt brazíliai elnök életéről, s nekem szimpatikusak a tettei - a jelenlegi ME pedig nekem nem jön be sem ffiként, sem sehogy.

    VálaszTörlés