2013. november 12., kedd

lift

Nem annyira szeretem a liftet, legalábbis olyanok után, mint ami reggel is történt. Ugyanis reggel az irodába tartva a lift az egyik emeletről, ahol kiszállt valaki, nem akart tovább menni, bezárta az ajtót, de picit mindig visszanyitotta, és újra zárt. Gyorsan megnyomtam az ajtónyitót, és kiszálltam, mert én nem bírom a bezártságot, és szorultam már be liftbe, és nekem az nagyon nem jön be. Szerencsére jött a másik lift és tovább tudtam menni vele, mert valahogy nem volt kedvem még 4 emeletet gyalogolni felfelé.

Ti hogy viszonyultok a lifthez?

2 megjegyzés:

  1. Én a negyedikre is lépcsőn megyek föl, és amikor a kilencediken laktam, akkor is gyalogoltam általában. Nem vagyok klausztrofóbiás, csak az esetek elég jelentős részében nem szeretek félig-meddig ismerős emberekkel bájcsevegni az időjárásról és egyéb roppant fontos dologról... És nem mellesleg elég jó állóképességet ad egy idő után.

    VálaszTörlés
  2. Mentem már fel én is a 7-re, de olyan szűk és levegőtlen a lépcsőház, hogy nem jó érzés benne gyalogolni, de egyébként nem fárasztóbb, és alig magasabb, mint a régi helyünkön a 3. volt, ahova azért sűrűbben jártunk fel gyalog.

    VálaszTörlés