2014. július 12., szombat

madárka

Valószínűleg valamelyik ablak előtti fán lehet egy madárfészek, ahol már kirepülő félben vannak a kicsit, és az egyik lehet az, amely immár másodjára repült be a lakásba, ami nekem fel se tűnt, csak arra lettem figyelmes, hogy valahol egy madár nagyon hangosan mondja a magáét. Körbenéztem, de fel nem merült, hogy bent keressem a zaj forrását, és ahogy közeledtem az ablak felé a csiripelés mindig abba is maradt, és a zöld ágak között nem láttam sehol a madarat, így aztán nem is kerestem tovább. Egy pár perc múlva egyszercsak arra lettem figyelmes, hogy az étkező ajtajában ott repked egy szürke kismadár, majd berepül a kisszobába, ahol nem volt nyitott ablak, így rohantam utána, hogy nézzem mit csinál. Szegény próbált kijutni a zárt ablakon, viszont mivel félt tőlem, így gyorsan kinyitottam az ablakot, de közben ő valahová leszállt, elbújt, így nyitva hagytam az ablakot és kijöttem. Remélem kiment.

1 megjegyzés:

  1. Hozzám múltkor a tetőtéri ablakon repült be egy kismadár, de már viszonylag sötét volt :D Akkor vettem észre, amikor valami hangosan csiripelt és elnyomta a zene hangerejét. Nem is értettem. :D

    VálaszTörlés