2014. július 6., vasárnap

számokban 2

Az év eleji lelkesedés alábbhagyott, főleg azért, mert túl fáradt voltam rendszerint este ahhoz, hogy végigcsináljam a gyakorlatsort, pedig hát ugye az ideálistól még igen messze vagyok, és változást is észrevettem. Na de az utóbbi időben azért újra jelentősebb mennyiséget mozgok, aminek azért van hatása. Az eddig mért legnagyobb súlyomhoz képest azért már lement 6kg, és az év elejéhez képest is 3kg, cm-ben pedig egyik helyen 7cm, másik helyen 5cm mínusz, no persze mivel nagyjából arányosan fogytam, így ránézésre nincs még nagy látszatja, de amikor múltkor itthon felejtettem az övem azért a kollegák igencsak röhögtek rajtam, hogy minden felállásnál fel kellett húznom a nadrágom, mielőtt elindulok, és útközben is figyelni rá, ha nem akartam, hogy egyszercsak a bokámon kössön ki.

1 megjegyzés: