2014. augusztus 19., kedd

kivándorlás

Eddig úgy éreztem, hogy ha ki szeretnék menni külföldre, arról nem bírnám meggyőzni a barátomat, hogy de higgye el az jó volna nekünk és merjünk belevágni, hisz végülis nem volna benne nagy újdonság, mármint az érzésben, mindketten költöztünk már életünk során új országba is, és max annyi lenne a változás, hogy ott az utcán és a munkában nem magyarul beszélnének az emberek. Nemmellesleg  mindkettőnknek számtalan országban számos rokona él. Nade a lényeg, hogy valamelyik nap ő hozta fel a témát, és mondta azt, hogy ha így folytatódnak itt a dolgok, lehet hogy ki kéne vándorolni.
Te hogy vélekedsz, gondolkodtál már azon, hogy elhagyd az országot?

2 megjegyzés:

  1. Már te is, ti is mennétek?!
    Mi történt, hogy erre jutottatok?
    :(
    Én gondolkodtam már rajta, de elvetettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugdíjreform ötlet, amin most gondolkodnak.
      Én régen se tartottam elképzelhetetlennek.
      de még azért nem pakolunk:)

      Törlés