2015. február 6., péntek

ideje a hétvégének

Ennek az a jele, hogy ma délelőtt amikor felhívtam valakit, hogy szóljak neki, hogy ne várják az adatot ma, mert nem lesz meg, és megköszönte, hogy szóltam neki, akkor én is megköszöntem, hogy szóltam neki, és ez csak akkor esett le, amikor letettem. 
Szóval megköszöntem magamnak, hogy szóltam neki, itt már úgy éreztem, hogy akkor most haza kéne menni, mert kész a mai nap. Ami egyébként úgy kezdődött, hogy a vonat nem jár (kanizsánál, de itt sem), az egyik kimarad a másik majd egyszer jön (igazából azt mondták, hogy 15 perc múlva, amikor már 5 percet késett, de aztán valójában majd egyszercsak jött). A barátom felhúzta magát, és kijelentette, hogy ő taxival megy, így életemben először taxival mentem be a városba. Hát érdekes élmény volt, érdekes figura volt a taxis.
Szóval 10 órakor már legszívesebben hazajöttem volna. 
Érdekes, hogy mostanában a péntekek mindig olyan "érdekesek".

4 megjegyzés:

  1. Neked csak a péntek, nekem minden nap. Irigyelsz? Irigyeljelek?

    VálaszTörlés
  2. A péntek biztosan, a többi változó. Inkább álmodjunk egy ideálisabb helyet és menjünk oda dolgozni.:)

    VálaszTörlés
  3. Jó. Én mondjuk kertésznek mennék el. Mivel teljesen analfabéta vagyok a növényekhez, ott talán sikereket érnék el. :-D

    VálaszTörlés
  4. Érdekes logika :D És még az edzőterem is kiváltható lenne vele, a kapálás jó alakformáló :D és akkor még nem is beszéltünk az unatkozó házigazdák spéci vágyairól :D

    VálaszTörlés