2015. február 1., vasárnap

Személy vagy IC

Amikor meg akartam venni a jegyet kétszer is rákérdezett a pénztáros, hogy de biztos, hogy arra a vonatra akarok jegyet, mert hogy az személy vonat, és egy órával később van IC is. Mondtam, hogy igen, mert ezzel a vonattal 3 óra 20 perc az út, a másikkal meg amellett, hogy 1 órával később indul a menetidő 4 óra és 20 perc. Ezzel nem is tudott vitatkozni. De azért érdekes, hogy ugyanannyi kilométert egy személy vonat, ami egyébként inkább gyorsított személy, és ugyanott áll meg, legalábbis amíg én utazok vele, mint a gyors, csak épp nem kell pótjegyet fizetni rá, na szóval érdekes, hogy hogy tud 1 órával kevesebb idő alatt célba érni, mint az IC, ami ráadásul alig áll meg valahol??? Arról nem is beszélve, hogy néhány évvel ezelőtt még 3 órán belül tették meg a vonatok ezt a távolságot. Ha így haladunk nemsokára a lovasszekér hamarabb hazaér mint én a vonattal!

4 megjegyzés:

  1. Lovasszekér helyett ajánlom a kocsit. Kényelmesebb, ráadásul most az üzemanyagok ára is meredeken zuhan lefele.

    VálaszTörlés
  2. Inkább a minden terepre alkalmas bicikli.Még benzint sem kell fizetni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először én is a kerékpárt akartam ajánlani, de eszembe jutott: havazás, ónos eső, simán csak eső, jég, latyak stb.

      Törlés
  3. Igen, kényelmesebb, viszont ahhoz már csak egy jogsi és egy kocsi kell :D.

    És nyáron biciklivel jártam munkahelyre, szóval áll az sem olyan messze tőlem:) de tény, hogy ilyenkor kicsit hideg van hozzá szerintem, meg aztán a hétvégén több száz km-t vonatoztam, nem biztos, hogy azt szerettem volna lebiciklizni egy hétvége alatt, no meg akkor nem hiszem, hogy sok minden belefért volna még a tekerés mellett az időmbe :D

    VálaszTörlés