2015. július 1., szerda

szalagcímek

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de engem idegesít amikor olyan címeket adnak egy egy cikknek, hogy nem fogod elhinni, meg ezt nem hagyhatod ki, stb. Ezek pont kihagyhatók, és általában semmi extrát nem is tartalmaznak, csak a címükben akarnak valami nagyot mondani. Nem tudom elképzelni, hogy naponta több tucat videó járja körbe a világot és zokog rajta az egész világ, és hasonlók... Nem lehetne visszakérni a használható címeket? Amelyek nem akarnak ilyen borzasztóan imponálni?

4 megjegyzés:

  1. Majd kihalnak az ilyen címek, ha senki sem kattint rájuk, de addig is nehéz út áll a nép előtt ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De remélem rövid az az út :D

      Törlés
    2. Megfogtál! (Ami csak azért sikerülhetett, mert meleg volt amikor írtam, meg amúgy is "éjcaka" volt. Nem mintha nem hibázhatnék... :)

      De amúgy lehet, hogy valóban rövid lesz. Trendek jönnek mennek, csak el kell hitetni az online marketingesekkel, hogy nem jó buli ilyen címeket adni, ők meg majd terjesztik az igét mindenhol, s voálá az újságírók benyalják az új trendet és leállnak róla.

      Törlés
    3. Na, hát akkor innen üzenjük nekik, hogy ez már lejárt lemez :)

      Törlés