2009. szeptember 23., szerda

Előszó


Már régen felmerült bennem az ötlet, hogy nem is lehet az olyan rossz, ha az ember blogot ír, aztán ezen a ponton meg is rekedtem. Körülbelül egy-másfél hónappal ezelőtt véletlenül ráakadtam egy blogra, melyet el kezdtem olvasni (leköt és tetszik), és olvasás közben újra felmerült bennem, hogy tényleg nem is lehet olyan rossz egy blogot írni. Ez a gondolat addig érlelődött bennem, amíg végül ma úgy döntöttem, nem halogatom tovább, belekezdek. 



 



Gondolom az elején leginkább csak magamnak írogatok, de se baj, addig csinálom, amíg kedvem van hozzá.

5 megjegyzés:

  1. Sok sikert hozzá ;)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332009. szeptember 24. 0:41

    Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_966722010. április 7. 1:50

    Blogot írni jó dolog. Amikor biztatni kezdtek, hogy írjak, nagyon nagy tiltakozást éreztem. Aztán egyszer egy reggelen azt éreztem, hogy a hatásokat amik értek, valahogy ki kellene adnom magamból, és nincs kinek. No, akkor ültem le, és elkezdtem kiadni. Igazán azóta is magamnak írok. Az, hogy olvasnak, másodlagos. Persze a kommentek jól esnek. De, ha csak a beszélgetés miatt tenném, akkor mennék más blogokra kommentelni ... Mostanság még arra se nagyon van időm, hogy kiadjam magamból, meg ugye az aktuális szívügyek még nagyon intimek is, meg a blog helyett mondjuk a leveleket gyártom ... Sok sikert neked a továbbiakhoz, és látom, hogy azért bejött ez a blogos dolog neked is, hisz lassan hét hónapos leszel!

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332010. április 7. 1:57

    Igen, és túl a 200 bejegyzésen:)

    VálaszTörlés