2010. december 3., péntek

Új külső

Mint azt bizonyára látjátok, új külsőt kölcsönöztem a blogomnak, kicsit kísérleti jelleggel. A háttér nagy felbontású képernyőhöz készül ott érvényesül igazán, remélem tetszik nektek.


Lehet azt is észrevettétek, hogy az oldalán a dobozok nevei megváltoztak, nem tudom mi az oka, de nem engedi átírni, ezek az alap elnevezések. Tudja valaki miért van ez így? Mondjuk eleve, hogy ki tudjuk cserélni a hátteret és a fejlécet újra be kellett állítani a sablont is, szóval izgalmas a dolog.

4 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_313412010. december 4. 0:52

    Húú, jó az új sablon.

    A dobozok módosításáról van egy videójuk az aszerk blogon, itten:

    http://hengerfejtomites.freeblog.hu/archives/2010/03/03/Uj_cuccok_dobozok_es_linkek/

    Én ezzel próbáltam, sikerült is, módosítottam tartalmat, neveket, mindent, cserébe viszont a szupersablonom szétesett, így nem lett dobozom. De azért szurkolok, hátha :)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332010. december 4. 1:02

    [lost](#11007778): ezt a videót ismerem is. Amikor ott van benne, hogy linklista, és ő beírja,hogy kedvencek, na nekem azt nem engedi, nem tudok bekattintani abba a kis kockába, nem jelenik meg a kurzor. A dobozok nekem nem nyomják szét a sablonom, mert nekem már egy ideje amúgy is dobozok vannak.

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_313412010. december 8. 11:49

    Hm. Nem tudok segíteni, csak okoskodok... ha valamelyik sablondarabka nevét tosznád át valami másra, az sem segítene?

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332010. december 8. 20:52

    [lost](#11016249): hát közben írtam a hibaelhárításnak:D, és azt javasolták, próbáljam meg másik böngészőn ezt, megpróbáltam és ott sikerült is átneveznem. Azt mondták, hogy lehet le van valami tiltva a böngészőmben.

    VálaszTörlés