2011. március 5., szombat

kapcsolgatok

Kapcsolgatom a tv-t és egyszercsak leesik az állam azon amit látok: magyar gyerekszakács főzőműsor. Most komolyan két 10-12 éves gyerek, egy fiú és egy lány főz teljesen egyedül. Most pont mákosgubát és aszaltgyümölcsös teát készítettek. Hát csoda, hogy elfelejtettem tovább kapcsolni? Nem mindennapi látvány, és olyan hihető, hogy ők így tudnak maguktól főzni. Mondjuk itt tényleg ők csinálták. Nem beteges ez egy csöppet? Vagy csak én nem fejlődök a korral kellőképen?

2 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_846162011. március 7. 12:58

    Nem beteges! Sőt, szerintem tök jó! Hédike is velem főz egészen pici kora óta, és 12 éves volt, amikor azt mondta, ő most egyedül szeretne valamit megcsinálni, én üljek ott és csak verbálisan segítsek neki. :) Én örülök, hogy a gyerekek főznek, akarnak és tanulnak, és nem egy életen át etetik majd műanyagokkal, és mirelitekkel a gyerekeiket. (sajnos van ilyen ismerősöm!) Nem lehet elég korán kezdeni! :D

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332011. március 7. 20:10

    [Thia](#11216395) hát mondjuk én se sokkal idősebben kezdtem el főzni, meg kiskorom óta jól éreztem magam a konyhában, de valahogy ez a műsor nekem akkor is bizarr volt, talán azért mert a közelben sem volt egy darab felnőtt sem.

    VálaszTörlés