2011. március 2., szerda

szedett-vedett

Szakad a hó, ami mondjuk engem nem igazán zavar, úgy is irigykedtem arra, hogy otthon sok centis hó van már napok óta, és én nem is látom.


Egyébként meg kissé már kezd unalmas lenni az, hogy szinte napi szinten egymásnak ellentmondó információkat kapunk, hogy nehéz két embert találni, aki ugyanarra a kérdésre ugyanazt a választ tudná adni, és nem valami teljesen mást.


Ja és a főoldalra gombom nem is tudom miért van még mindig kint, amikor úgy se működik, és biztos különleges baja lehet, mert már rég óta nem kaptam semmi információt arról, hogy hogy áll a kutatást.


Emlékeztek arra, hogy volt régen egy olyan kütyü, hogy copf varázsló?:) Most láttam egy sorozatban, és megállapítottam, hogy jé, tényleg, és emlékszem úgy megnéztem volna egy olyat élőben is, mert olyan érdekes kütyünek tűnt. Esetleg valaki használt olyat?


 

4 megjegyzés:

  1. Ismeretlen_1674882011. március 3. 6:47

    Copf varázsló?
    Az a műanyag kütyü? Nyele van és egy ovális, lyukas akármiben végződik? S a segítségével klf. copfokat tudtál magadnak kialakítani?
    Hmmm? Erről van szó?
    Mert olyan van itthon. Szép, rózsaszín! :-)))

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332011. március 3. 8:45

    [Daama](#11208944) igen arról:)

    VálaszTörlés
  3. Ismeretlen_846162011. március 3. 23:07

    Én nem is tudom miről van szó!

    VálaszTörlés
  4. Ismeretlen_1355332011. március 3. 23:32

    [Thia](#11210595) hát ez van, ha nincs az embernek szüksége mindenféle csodaszerre, hogy copfot gyártson magának:)

    VálaszTörlés