2012. január 4., szerda

az van, hogy

A Mávot szidjuk, hogy így nem működik, meg úgy nem működik, meg mindig csak a probléma van vele, pedig a Volán sem jobb, nem tartja jobban a menetrendjét, és egyedileg értelmezi a bérletek érvényességét is. Ma reggel azért nem tudtam busszal bejutni a városba, mert a BKV-s bérletemet ők már nem tekintik érvényesnek, habár rá van írva, hogy 5-éig jó, erre csak annyit mondott az ellenőr, hogy nem baj, a Volánnál csak dec 31-ig volt érvényes, mostmár a következő szelvényt mutassam. Hogy mutassam, ha még nem volt?

2 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy különc vagyok, de én békésen elnézem a MÁV hibáit. (Jó, néha én is viccelődök rajtuk.) Nekem sokkal több bajom volt ugyanis eddig a Volánnal. És a tapasztalatom azért valamennyire reprezentatív, mert elég sokat utaztam az országban az elmúlt években. :)

    VálaszTörlés
  2. Ismeretlen_1355332012. január 6. 0:00

    [warum](#11854824): hát nekem eddig azokkal a volánokkal, amiket én használtam nem volt rossz tapasztalatom, de most ugye mást társaság területén vagyok, hát ezzel már láthatóan vannak problémáim. A Mávot viszont sokkal többször használom, így sokkal több a rossz élményem is.

    VálaszTörlés