2012. január 10., kedd

Azt írta a horoszkópom

Nem szoktam ilyet olvasni, és most is anyu volt aki felolvasta nekem, hogy a kínai éves horoszkópom azt írta, hogy idén januárban és februárban megnövekszik a munka, több terhet kell elviselni, hát azt kell mondjam ez már bejött, már bejelentették, ma már túlóráztam is, és hétvégére is mehetünk dolgozni. Tök jó, nem?


Ha a többi is bejön, akkor márciusban egy újabb konfliktus vár rám amiben kiállok az igazam/igazság mellett (már nem emlékszem pontosan melyik volt) ami a munkám is veszélyeztetheti. Sajnos van rá esély, hogy újra kiéleződik a konfliktus a tavasszal, ami ősszel is volt.


Magánéleti téren a legjobb időszak az ősz lesz ebben az évben, és az év végén kapok majd egy visszautasíthatatlan munkaajánlatot, és az év során elkezdem megalapozni egzisztenciám is. Szóval remélem nem csak a negatív részek jönnek be, hanem a pozitívak is.


Majd meglátjuk, a vak is azt mondta!

3 megjegyzés:

  1. január 12.
    Pedig horoszkópot jó olvasni - de csak arról ami elmúlt.
    defalla

    VálaszTörlés
  2. @Peti: mit gondolsz miért nem szoktam én ilyesmit olvasni?:D
    IO

    VálaszTörlés
  3. Horoszkópokban és a csillagok üzeneteiben hinni nagy butasá :-D
    Peti

    VálaszTörlés