Újabb élmény ért a vonaton:
Ma elindultunk úgy felpakolva, hogy még a fogunk közt is csomag hogy miért volt annyi csomagunk még titok,
ezért egy ismerős volt oly kedves és kivitt minket kocsival az
állomásra, majd felpakolt a vonatra, és miután elindult a vonat, aminek
valamiért nem akart visszazáródni az ajtaja egy ideig, úgyhogy a nagy
csomagjaink a mozgó vonaton nyitott ajtó mellett vittük be, a helyünk
elfoglalva megszámoltuk, hogy minden csomag megvan-e, ekkor kiderült,
hogy egy hiányzik. Gyorsan hívtuk, aki kivitt, hogy nála van-e, de már ő
is hívott, hogy nála van, és utánunk hozza, hát versenyt futva a
vonattal pár állomás múlva sikerült találkoznunk, és megkapni tőle a
csomagot, ahol a kedves kalauz úgy viselkedett, mint egy bunkó, amikor
segítséget kért tőle az ismerősünk, pedig általában kedvesek szoktak
lenni, másrészt amikor a szerelvényen akartunk hátrajönni, akkor az
étkező kocsiban ránk kiabáltak, hogy még nincsenek nyitva, és szálljunk
le, menjünk körbe, mert itt nem lehet átmenni. Kérdem én, hogy lehet az,
hogy egy étkező kocsi utazás közben nincs nyitva, illetve hogy lehet
az, hogy ha nem lehet átmenni rajta, akkor a szerelvény közepén van
kettévágva azt? Ha nem lehet átmenni rajta, akkor azt miért nem lehet
normálisan közölni? Miért kell ordítani? Hol van a jólneveltség?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése