2012. június 24., vasárnap

a kikiáltó

Van a városban, ma a Ferenciek terénél volt pont, de én már másütt is találkoztam vele, szóval van egy ember, aki a fesztiváltok műsorát ajánlgatja egy műsorúság formájában. Mindehhez van egy olyan orgánuma, ami miatt tényleg az jut róla eszembe, hogy annak idején mentek és kidobolták a híreket.
Egyébként valami ilyesmit mond: itt a nyári fesztivál műcor. Ez az utolsó szó tuti, mert ezt mindenki megjegyezte, még a mozgólépcsőn lefelé is erről beszéltek, de az előtte lévő részt lehet nem pont így mondja.
Ti találkoztatok már vele?

2 megjegyzés:

  1. augusztus 12.
    @nyúl amikor én láttam, akkor még nem volt levágva a haja
    IO

    VálaszTörlés
  2. július 30.
    régi barátom.
    de most sajnos levágatta a haját.
    szexesnyuljork.wordpress.com/2011/09/29/1031/
    amúgy szerintem azt mondja, hogy műűűszoooor, de olyan spanyolos pöszeséggel. számomra pedig mindig az új évszak beköszöntét jelzi; a tél közepén például annyira vidító meghallani tőle azt, hogy "tavaszi fessssztivál műűűűszoooor". jobb előrejelző, mint egy medve.
    nyúl

    VálaszTörlés