2012. június 3., vasárnap

a receptek

A receptek olyan fölöslegesen korlátoznak fantáziám, és kreativitásom kamatoztatásában, amikor főzök, hogy nem is használom őket! Na jó, csak lusta vagyok előszedni őket, meg utálom azt is, hogy folyton kiderül, hogy valami még hiányzik hozzá.  Így inkább szabadon alkotok, amivel csak egy aprócska gond van, hogy kóstolgatni se szeretem az ételt amikor félig meddig van kész, így aztán az ételeim néha kissé íztelenek, kicsit mindig után kell fűszerezni. Viszont a húslevesem igazán finomra sikerült, azzal nem kell semmit sem tenni.

2 megjegyzés:

  1. június 24.
    @defalla: jó, hát azért én is szoktam szakácskönyveket olvasgatni, meg viszonylag sokszor kuktáskodtam gyerekkoromban otthon, így azért nem a nulláról próbálok meg alkotni sem:)
    IO

    VálaszTörlés
  2. június 24.
    Én szeretek receptkönyvet (is) olvasni, fejben összeállítom, ami tetszik belőle s alkalomadtán felhasználom a gyakorlatban. Útmutatónak jó, ha elfogy az ötlet ;)
    defalla

    VálaszTörlés