2012. augusztus 30., csütörtök

kirándulás

A hétvégén bicikliztem egyet a Dunakanyar felé, hogy felfedezzem a környéket illetve a bicikliutat. Igazán szép, csak ajánlani tudom. Én nem csináltam képeket, inkább fedezzétek fel magatok.
Úgy vettem észre, hogy minél messzebb vagyunk Pesttől annál jobban ki van építve, fel van festve, hogy hol visz a bicikli út, mikor merre kell kanyarodni, illetve egyre több olyan szakasz van, amely csak bicikli út. Igazából még Vácig sem mentem el, és csak azért tudom, hogy hol fordultam vissza, mert ott pont ki volt írva, hogy Sződligeti Yacht Klub, mert a bicikliútra ellentéttel az országúttal nincs tábla, hogy milyen településre értél.
Egyébként elég nagy forgalom van, nagyon sok biciklis van, mind a két irányba jönnek mennek, családok, barátok.

2 megjegyzés:

  1. szeptember 2.
    @warum: a párom is ezt mondta:) mire én értelmesen megkérdeztem, miért ott is folytatódik a bicikli út?
    Amúgy itt is volt több bringás pihenő.
    Oké, de ahhoz azért még fejlődnöm kellene, így is amikor visszafelé jöttem már közel sem mentem olyan lendülettel neki az emelkedőnek, mint arra:) nem valószínű. Szóval ahhoz erőnlét is kellene, hogy bírjam:)
    IO

    VálaszTörlés
  2. szeptember 2.
    Pedig a Vác fölötti rész az igazi. Rögtön Vác mellett van egy pihenőhely a bringaút mellett. Egy harmincas fickó gondolt egyet, és a hétvégi házának udvarán csinált egy bringás pihenőt, ahol a legfontosabb dolgokat (hagymás-zsíros kenyér, sör) be lehet szerezni, lehet szusszanni egyet, s lehet bámulni a kertben legelésző lovakat. Vagy ott van a Zebegény-Visegrád közötti szakasz (mondjuk ez már Szobról visszafelé). Az ország egyik legszebb tájképét csodálhatod legalább tíz kilométeren keresztül. Szóval azért még van hova kirándulnod. :)
    warum

    VálaszTörlés