2012. szeptember 1., szombat

legújabb hobbim

Nem más, mint a bicikli tetején pacallá ázni. Ezt ma gyakoroltam is, ugyanis amikor elmentem vásárolni és ezt biciklivel tettem, akkor arra felé félúton úgy elkezdett szakadni, hogy kénytelen voltam behúzódni fedett helyre, majd amikor két eső között elértem a célom, és már jövök ki akkor a pénztáros mondja, hogy esik az eső. Gondoltam is magamban, jaj de jó, elvégre mindenféle eső ellen védő felszerelés nélkül kerekeztem ki oda. Végre eláll, vagyis már alig szemetel, ezért nekilendülök, bemegyek egy másik boltba, jövök ki, hát megint szakad... Úgyhogy megint vártam míg elcsendesedik.
Szóval habár nagyon nem, de azért mégiscsak sikerült eláznom, a vicces, hogy legjobban akkor áztam el, amikor még kifele mentem.
És hogy megelőzzem azt a kérdést, hogy miért nem volt nálam esőkabát? Hát azért, mert habár be volt borulva, de egész addig összesen egyszer esett, akkor is max 5 percet, eszembe sem jutott, hogy ezúttal a felhőből eső is jön, már elszoktam ettől.

4 megjegyzés:

  1. szeptember 2.
    @warum: valóban:) hát most haza tudtam érni:) amúgy múlthéten azt hittem, hogy nagyon elázok, amikor Sződligetig mentem, mert nagyon csúnya felhők voltak, meg szél, de semmi nem esett.
    IO

    VálaszTörlés
  2. szeptember 2.
    @IO: Én is áztam már el hegymászás közben, azért az annyira tényleg nem jó móka. De én arra gondoltam, amikor egy forró nyári napon úgy ázol el a bringán, hogy kb. fél órán belül hazaérsz és át tudsz öltözni. Egy hegymászás során azért ez nehezen képzelhető el. :)
    warum

    VálaszTörlés
  3. szeptember 2.
    @warum: gondolod? tapasztalatból beszélsz tudom:)
    áztam én már szarrá hegymászás közben, és hát nem volt túl kellemes, igaz akkor volt rajtam dzseki:), de amikor kívülről az eső, belülről meg én áztatom a ruhám, hát az nem bejövős:)
    IO

    VálaszTörlés
  4. szeptember 2.
    Megszereted még a biciklin szarrá ázást. :) Nyáron tökjó móka.
    warum

    VálaszTörlés