2012. szeptember 23., vasárnap

3 év

Hát ma van 3 éve, hogy az első posztot megírtam a blogomban, és akkor még nagyon más volt itt a freeblogon. Sok blog volt, sok poszt nagy élet. Most néztem végig a blogfalam, és tulajdonképpen már alig van rajta olyan blog, amely freeblogos és még működik is, szinte már egyedül érzem magam itt, és kicsit tényleg olyan, mint egy süllyedő hajó, ahol egyre több dolog áll le. Hát remélhetőleg az a csapat, aki toldoz foldoz gyorsabban dolgozik, mint ahogy a hajó süllyed. Hát ez nem egy vidám szülinapi bejegyzés, de ami igaz az igaz, tulajdonképpen azok akik három évvel ezelőtt kommenteltek már nem nagyon járnak erre, más is alig:).
Egyébként vicces volt visszaolvasni, ahogy Thia posztról posztra azt találgatja ki lehet a blog írója:D

13 megjegyzés:

  1. szeptember 26.
    @defalla: ó, én szoktam írni:) És én nem mondtam, hogy én is öregszem:D
    Köszi:)
    @sefi: hja 1188 bejegyzés, ami valamivel több, mint napi egy bejegyzést jelent:) durva, nem? És átlagosan két hozzászólás jut egy bejegyzésre, hogy egy kis statisztikával is untassalak benneteket:)
    IO

    VálaszTörlés
  2. szeptember 26.
    Szerintem ez nem kor, hanem kedv függvénye, hogy írsz vagy nem. Szerencsére neked 3 éve töretlen a kedved :)
    sefi

    VálaszTörlés
  3. szeptember 26.
    Hmm... mivé lesz a világ, ha ti is "megöregedtek"?! A kutyafáját, én vagyok itt a legkorosabb, tessék írni :P Gratula a három évhez!
    defalla

    VálaszTörlés
  4. szeptember 26.
    @Peti: örülök, hogyha olvasol:) amúgy elérhetőséged nincs is, hogy már nincs blogod... Egyébként a megöregedtél nem hinném, hogy igaz lenne:) csak most nem érsz rá, ahogy írtad is.
    IO

    VálaszTörlés
  5. szeptember 25.
    @IO: Nem tűntem el, csak blogolni nincs se időm, se kedvem, de ettől még olvasok(nék). De az is lehet, hogy meg- vagy kiöregedtem, mint azt az egyik hozzászólod írta.
    Peti

    VálaszTörlés
  6. szeptember 24.
    @warum: köszi:)
    IO

    VálaszTörlés
  7. szeptember 24.
    Boldog "blogszületésnapot"! :)
    warum

    VálaszTörlés
  8. szeptember 24.
    @IO: Azok öregedtek meg, akik már nem blogolnak. Vagy megunták.
    Ravenblog

    VálaszTörlés
  9. szeptember 24.
    @Thia: tudod én kitartó vagyok:D habár nem mindig van ihlet. Peti is jól eltűnt:(
    @Ravenblog: igen lesz. Szóval szerinted mind megöregedtünk?:)
    IO

    VálaszTörlés
  10. szeptember 24.
    Io kitart, de attól függ hol!
    Mivel sajnos ezek szerint a fríblog és a bloggerek/bloggerínák is megöregedtek, valahogy mindenki visszacsöppenhetett a való életbe, hiszen akárhogyis szépítjük a blogvilág egy virtuális világ ami persze a valóságon keresztül táplálkozik, hiszen mi a valóságból élünk...valóságban, bocsánat.
    Szóval szerintem mindig lesz új a Nap alatt!
    Ravenblog

    VálaszTörlés
  11. szeptember 24.
    :D Régi szép idők, ehh.... tényleg már alig működik itt valami, engem is megijeszt, bár most Peti átküldte jegyzetben az összes bejegyzésem, amiért nagyon hálás vagyok, de már nekem se nagyon megy az írás.... :(
    Örülök, hogy te még kitartasz! :)
    Thia

    VálaszTörlés
  12. szeptember 26.
    @sefi: hát a termékeny igaz inkább, a népszerűben nem vagyok azért annyira biztos:)
    IO

    VálaszTörlés
  13. szeptember 26.
    @IO: köszi a statisztikai adatokat. Szóval termelékeny és népszerű vagy :)
    sefi

    VálaszTörlés