2013. augusztus 11., vasárnap

biciklis élmények

Néhány héttel ezelőtt sikeresen leamortizálódott a biciklim, úgy, hogy amennyiért rendbe hozták volna, már helyette vehettem volna egy újat, így aztán arra jutottam, hogy nézegetni kezdek és keresek egy újat. Meg is lett, a héten tekertem haza vele, a bolt csak 30 km-re van tőlem:) Aztán a jó idő láttán ma délelőtt úgy gondoltam eltekerek Verőcéig és vissza, amiből azonban csak annyi lett, hogy eltekertem Vácig, ugyanis egy tüske ment a kerekembe. Vasárnap lévén sehol egy nyitva tartó szerviz, nálam meg semmi felszerelés, minek is, hiszen vadi új, úgysincs mit szerelni rajta, meg amúgyse valószínű, hogy nekiállnék a jótállás alatt házibarkácsolni. Szóval ott vagyok Vácon, tovább immár nem tudok menni, vissza se biciklin, így hazavonatozhattam. Nem is értem miért járok folyton így, idén ez már nem az első defektem. És bicikli úton mentem, ahol rajtam kívül még jó sokan tekertek, miért pont az én kerekembe kellett beleállnia?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése