2013. augusztus 28., szerda

ma nem volt szerencsém a vasúttal

Reggel kiírta a net, hogy a vonat amit kinéztem 7 percet késik, így sétáltam ki, de a valóságban 2 percet késett, így csodásan elment az orrom előtt. A következő vonat, ami csak menetrend szerint alig 5 perc múlva kellett volna jöjjön már akkor 15 perc késésre volt kiírva a neten, és azt mondjuk eltalálták. Egyszercsak be is értem a munkahelyre, nem utolsónak még így sem:)

A kollegáim azt mondták, hogy most miért csodálkozom, hogy nem lehet hinni a kiírásnak, hát nem néztem, hogy hol vagyok?:)

Aztán hazafelé megint jó volt nekem. A vonat egy megállóval előrébb leállt, mert előttünk lerobbant valami tehervonat, mondta a kalauz, hogy 20 percet mondtak neki, hogy annyit minimum állunk, így elindultam gyalog, mert annyi idő alatt még arról az állomásról is haza tudok sétálni. El is értem a lépcsőig, amikor bemondták, hogy indul a vonat, vissza már nem értem és nem is próbáltam visszaszaladni, hogy felszálljak rá, így sétáltam egyet, de most is kicsit megszívatva éreztem magam.

6 megjegyzés:

  1. Sétálni jó. Én szakadó esőben sétáltam ma vagy inkább felhőszakadásban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szakadó esőben menni, esernyő nélkül is megvolt, csak az tegnap:)

      Volt nálad esernyő?

      Egyébként tényleg jó sétálni:)

      Törlés
  2. Esőben esernyő? Isten mentsen :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja, én kérek elnézést a feltételezésért is:D

      S mit kezdesz, ha bőrig ázva érsz be mondjuk a munkahelyre?:)

      Törlés
  3. Mikor még szolnokiában múlattam az időt, egyik alkalommal Szegedre igyekeztem volna, ceglédi átszállással. Nem is lett volna semmi gond, ha nem késik túl sokat Ceglédig a vonat... Így aztán a Szolnok felől érkező vonatot kihúzatták a külső vágányra, a szegedi pedig bent állt az első vágányon, de úgy, hogy az utolsó kocsija is a főbejárattól már kifelé esett - ez távolságban kb 200méter. Hogy ne kelljen sokat szaladni - elérni a vonatot - , leugrottam a mozgó vonatról... Akkorát estem, mint egy télikabát! Megérdemeltem volna egy nagy pofont, szó se' róla... Nem lett bajom, de azóta mozgó járműre se fel-, de le nem szállok, nem sietek (annyira). Mindig van következő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az adott pillanatban attól még roppant idegesítő bír lenni:) Így is megkaptam már a páromtól, hogy folyton lekésem a vonatokat, talán időben kéne elindulnom.:)

      Törlés