2014. június 22., vasárnap

Irányjelző táblák

Valahogy nem erőssége nálunk az illetékes szerveknek, hogy sikerüljön következetesen jelezni, hogy merre tart az út, amelyiken haladsz, mindez persze akkor gond, ha az elágazásnál se teszik ki, hogy melyik út merre vezet. Így sikerült olyan 20 km erdei úton, meg gyalogösvényen megtennem, és jó pár km-rel többet letekernem, mint terveztem. Az erdő közepén, amikor a gerincről ereszkedtem le egy gyalogösvényen azon gondolkodtam, hogy hogy lehet, hogy egy helyismerettel nem rendelkező kishazánban eltalál oda, ahova tart. Útközben azt néztem, hogy minden táblán más települést jelzett előttem, csak épp egyiken se haladtam még át, aztán amikor az egyik elágazásnál ki van rakva jelzés, hogy, de a 10 méterrel odább lévő következő elágazásnál már nincs, hogy na most melyiken tovább az is kellemes tud lenni. Persze így fel lehet fedezni kis hegyi falvakat könnyedén. Amúgy az okostelefon okos alkalmazásával is próbálkoztam, csak az meg nem is ismerte azt az aszfaltos utat, amin voltam, szerinte a hegyen túráztam, és ha beütöttem, hogy hová szeretnék onnan eljutni, akkor körbe akart vinni egy potom 50 km-es kerülővel, úgy kezdve az útbaigazítást, hogy fordulj vissza. Szóval habár szép helyen jártam, de bosszantó volt, hogy leginkább bolyongásnak éltem meg az út második szakaszát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése