2014. június 19., csütörtök

Te hány éves vagy?

Találtam egy angol nyelvű tesztet, ahol néhány kérdésre kell válaszolni, és megmondja a korod. Hát már amennyire sikerül neki. Engem 29-nek hozott ki, fiatalabbnak, mint amennyi vagyok, és hozzá egy ilyen szöveget is írt:

You are as frightened as a cat on 4th of July when you think about the moment you're going to turn 30. Relax, 30 is the new 20! 

Magyarul: Úgy meg vagy ijedve, mint egy macska júluis 4-én, amikor arra a pillanatra gondolsz, hogy 30 leszel. Nyugi, a 30 az új 20!

Neked mit hoz ki?

6 megjegyzés:

  1. Nem raktál ki linket a teszthez. De a facebook amúgy is tele van most ezzel. Nekem 18 jött ki a 34 helyett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nem:D De most pótoltam:)
      Nézz rá kérlek, ezt csináltad? Mert én két tesztet is találtam az fb-n az egyik 13 évesnek hozott ki:D

      Törlés
  2. Nekem meg 42 a 26 helyett:)

    VálaszTörlés
  3. Nahát, ezek szerint az én 29 32 helyett az kivételesen pontos:D

    VálaszTörlés
  4. Hmm... tudom magamról, hogy egy öreg gyerek vagyok, de 18 a jelenleg majd' 51-re? :D

    VálaszTörlés