2014. június 16., hétfő

Vicces lámpa

A minap ahogy tekertem hazafelé az egyik lámpánál vártam, hogy az zöldre váltson, álltam türelmesen, de a lámpa nem váltott zöldre, már körebért a sor, újra zöld lett akiknek akkor is zöld volt amikor odaértem, de nekem nem váltott át, gondoltam, biztos én voltam a bamba, és nem vettem észre, de amikor már a második körben is újra zöldet kapott a keresztbe forgalom, akkor megállapítottam, hogy ez a lámpa nem normális, és átmentem a zebrán, mert az váltott. Közben már egész kocsisor várt mögöttem. Visszanézve láttam, hogy ezt követően már zöldre váltott az is, és ki tudtak jönni a kocsik.
Azon gondolkodtam, hogy lehet ott valami érzékelő van, ami akkor indul be, ha odaáll egy kocsi, és mivel én csak biciklivel voltam, így nem voltam elég termetes, hogy működésbe hozzam? Vagy netán éppen azt próbálgatták a forgalomirányító központ unatkozó munkatársai, hogy na vajon meddig áll ott az a hülye biciklis és nézi a piros lámpát? Van valakinek értelmes magyarázata?

2 megjegyzés:

  1. http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2012/05/16/a_hurkok_mindenit/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, legközelebb, ha arra járok, megnézem.

      Törlés