2014. június 1., vasárnap

illatok

Sokmindennek lehet illata, egy finom ételnek, egy virágnak, bizonyos tárgyaknak, az embereknek, az állatoknak. Van akinek a kipufogóból kijövő benzinfüst kellemes illatú, másnak az büdös, szerintem a ruhagyárnak és cérnagyárnak van finom illata, a készülő ruháknak, a könyveknek, a papírnak. 
Nektek van olyan tárgy, aminek finom illata van szerintetek? 

Aztán ott vannak a parfümök, dezodorok. Néha megállapítom, hogy milyen jó illata van valakinek, aki elmegy mellettem, és néha át is fut az agyamon, hogy meg kéne kérdezni mi az amit használ, persze még soha nem állítottam meg senkit, hogy mi az amit magára fújt, mert olyan jó illata van és kipróbálnám én is, de úgy már jártam, hogy megtaláltam azt az illatot amit már úgy éreztem az utcán, és tetszett, viszont amikor magamra fújtam, akkor megállapítottam, hogy ez így már nem is tetszik. Ti jártatok már így?

7 megjegyzés:

  1. nem is egyszer! :)

    illatban a könyv és a könyvtár, gyógyszertár, cukrászda, huhh, nagyon sok ilyen van.... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyógyszertár nekem kicsit fura:)

      Na és akkor mit csinálsz azzal ami nem tetszik?

      Törlés
  2. Pedig ha hiszed, ha nem, valamiért szeretem a gyógyszertár illatát :)
    hogy hogy mit csinálok azzal ami nem tetszik? :D fintorgok :D mást nem nagyon lehet, igyekszem pici levegőt venni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint nem szag, hanem ha a parfüm nem tetszik:)

      Törlés
  3. elajándékozom :) mármint természetesen olyannak akinek pont az az illat tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem főleg a természethez köthető dolgok illatai tartoznak a kedvencek közé: málna, széna, bodzavirág, eper, dohány, eső, frissen vágott fű, tenger, petrezselyemzöld, friss kenyér, frézia :) Persze jó néhány parfüm is, elég hosszú a lista :)

    VálaszTörlés