2014. október 27., hétfő

Játék határok nélkül

Láttátok már az új szériát? 

Most hétvégén láttam, az első részt sajnos nem. A narráció hihetetlenül jó, a játékok is jópofák, csak azt nem tudom, a bikákra miért van szükség. A héten a vizes játék két dologért is tetszett, egyrészt mert a víz minden srácról lemosta a nadrágot:D másrészt viszont amikor az indonézek pehely súlyú csapatában, akik egyszerűen nem voltak elég nehezek, hogy a víz ne sodorja el őket, megjelent egy újabb tag pillangó ruhában, na akkor jött el az a pont, hogy úgy kacagtam, hogy a szemem se bírtam nyitva tartani, levegőt is csak elvétve bírtam venni. Hát szóval alig várom a következő részt:)

2 megjegyzés:

  1. Franc én meg egy részt se láttam. de pótolni fogom a dolgot, gyerek korom egyik nagy kedvence volt a tv-ben na meg a Dallas :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Dallast is mindenki nézte:D és azt is felélesztették:)
      A játékot meg majd nézd, érdemes:)

      Törlés