2014. október 13., hétfő

vásárlási élmény

Ti jártatok már úgy, hogy amikor először bementetek egy boltba, akkor nem értettétek miért van ott annyi ember, mi ami annyira jó abban a helyben, de amikor következő alkalommal jobban szétnéztetek, akkor ti is találtatok kedvetekre való dolgokat? Aztán amikor legközelebb mentem, és azóta minden alkalommal így járok, hogy elsőre sokkal jobbnak tűnt a választék, érdekesebbnek a kínálat, és most egyszerűen hiába nézegetem, pedig célirányosan keresek 1-2 dolgot, mégsem találok olyat, amire azt mondanám, na ez kell nekem. Már azon gondolkodom, hogy kéne keresni valami hasonló boltot és ott szétnézni. Főleg egyébként, hogy amit keresek ránézésre is sokkal szebbet leltem olyan helyen, ami nem is erre az árura van specializálódva, de pont ebből kifolyólag sajnos méretet nem találtam ott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése