2014. december 28., vasárnap

Beszélgetés

Habár talán túlzás annak nevezni, mert csak a nő beszélt a férfi nem, vagy legalábbis nem lehetett hallani a szavát. Elsőre azt hittem, hogy a pénztároshoz beszél, mert kisasszonynak szólította, és nem értettem, hogy mi a baja, mit akar kifogásolni, de aztán amikor az ajtón kifele menet még mindig kisasszony kimehetek, volt a szövege, és ahogy kilépett még hangosabban kiáltotta, hogy kisasszony kitolhatom a kosarat, akkor rájöttem, hogy a férjének beszél. 
Én alapvetően egy nyugodt fazon vagyok, nem olyan könnyű felhúzni, de az a stílus, az a mennyiségű gúny abban ahogy a nő kimondta a kisasszony szót elég volt ahhoz, hogy felhúzzon. Nem bírnék egy ilyen emberrel egy fedél alatt lakni, és kikérném magamnak, ha valaki lekisasszonyozna, én a helyébe tuti ott hagytam volna a parkolóban, jöjjön haza ahogy tanulta, de leginkább inkább menjen máshova.
Ennyire papucs lenne az a pasas, hogy ő eltűri ezt? Mert azért az a modor igazából már zaklatásnak számít.

2 megjegyzés:

  1. Nekem volt egy hasonló kolléganőm! Úgy alázta a férjét, hogy rémes, nem értettem soha mi motiválja a pasit, hogy mellette maradjon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. S ez a pár ráadásul inkább olyan 60-asnak nézett ki már, tehát nem most kezdhették.

      Törlés