2014. december 7., vasárnap

eCupid

Nem is értem, hogy nem ajánlotta még nekem senki ezt a filmet, már legalább 3 éves, és én csak most láttam. Én szeretem az efféle romantikus komédiákat.
Arról szól, hogy évek múltán, egy hosszú kapcsolatban, amikor elbizonytalanodsz abban, hogy biztos, hogy jó helyen vagy-e abban a kapcsolatban, akkor hogyan lehet téged rádöbbenteni arra, hogy milyen jó helyen vagy, hogy amellett vagy pont, aki mellett lenned kell, és azért vagy mellette, mert igazából szereted. És mi mozgatja a szálakat a háttérben? Egy makacs, önjáró társkereső program, egy modern Cupido, mely nem csak a szerelmi életed, hanem az egész életed átszervezi, fenekestől felforgatja, hogy a végén rátalálj magadra, az utadra, s a végén az is kiderül, hogy ki van a program mögött.

3 megjegyzés:

  1. Köszi a tippet! ;-)

    VálaszTörlés
  2. Én még csak hallottam róla..... de valahogy még sosem jutottam el odáig, hogy megnézzem.... na de most már itt az ideje ;) :)

    VálaszTörlés
  3. Na azért örülök, hogy van még rajtam kívül más is aki még nem látta :D

    VálaszTörlés