2014. december 27., szombat

Oké, hogy legalább így láttam a kertet havasan, de amikor azért indulunk el fél órával hamarabb a reptérre, mint eredetileg terveztük, mert ki tudja milyen az út, és amikor 10 percenként bemondja a rádió, hogy melyik autópályán hol van torlódás a hó miatt, és közte azt a lehajtót is konkrétan említi ahol mi kanyarodnánk le, na az nem valami megnyugtató. És hát tényleg amúgy se száguldottunk, volt ahol 20-30-cal mentünk a pályán, ilyen lassan se mentem még szerintem soha autópályán, volt hogy meg is álltunk. Érdekes élmény volt. Aztán még a repülő is két órás késéssel indult, mert az úgy kezdődött, hogy nem engedték leszállni, de haza már fél órával kevesebb késéssel ért, taposta a pilóta, az már egyszer biztos, és a 60 perc amit már a gépbe ülve töltöttünk felszállás előtt is hamar eltelt, mert elég jól elbeszélgettünk a mellettem ülőkkel. 
S mindez történt úgy, hogy amúgy rengetek hókotró és szóró jármű járt a pályán és a kifutón is, még is lassan ment a forgalom mind a pályán, mind a reptéren. És akkor még mi ne is szóljunk semmit, volt törölt járat éppúgy, mint ami reggel 10 helyett este 10kor indul majd, ha minden igaz. Szerintem amúgy nincsenek is hozzászokva ehhez a káoszhoz, ami a reptéren lett, mert kicsit szétcsúsztak, úgy tűnt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése