2015. január 24., szombat

Amikor a nap nem úgy alakul

Tegnap fél nap egy képzésen voltam, aminek nem volt értelme, mint utóbb kiderült, ráadásul közben más munkát akart nekem adni a főnököm erre az időre, mert valamiért nem látta, hogy ott be vagyok foglalva... Ezért aztán az egész délután egy rohanás volt, kb 1 óra túlórázás is, ja és megkaptam azt is, hogy tulajdonképpen előző nap se kellett volna hazamenjek a munkaidő végén hisz tudom, hogy ott a határidő. Teszem hozzá nem gondolnám, hogy ha a munkaidőben nem ér rá ezzel foglalkozni a főnök, és minden mást előre sorol, akkor a szabadidőnkben üljek mellette és beszéljük át a dolgokat, tudom öreg hiba, de nekem van életem a munkán kívül is! Amúgy számíthatok rá, hogy hétfőn is bent kell maradni este. Persze mondjuk túlóra elrendelve nincs, így csak puszira ülök bent...
Ja és nem vagyok elég nyomulós, nem rágom senki fülét, hogy határidő, határidő, határidő, amivel mindenki tisztában van. Engem mondjuk idegesít, ha állandóan ismétlik, hogy mit kell csinálni, nem vagyok hülye. Most épp úgy látszik pont az ellenkezője elvárt ezeknek. 
Na de a lényeg, nagyjából heti 1 nap nem érzem jól magam a munkahelyen, és valahogy ezek a napok úgy egészben sem úgy telnek ahogy egy jó nap esetében elvárható lenne. 

Azért a tegnapban is volt jó, pl megkaptam a plüsepret, amit még valamikor nyár végén kértem, és igazán aranyos, cuki:) és voltunk színházba is, ahol ugyan nem lehetett jól látni a színpadot, de a darab jó volt, amit láttunk:) jól lehetett szórakozni, de volt komolyság is benne. 

Azért azért a napzárás is illett a napba: áramszünet lehetett a MÁV-nál, mert tök sötétbe gurulgattunk az állatkert magasságában a vonattal, és 20 perc helyett több, mint 50 percig jöttünk hazafelé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése